Politica returnare

DREPTUL DE RETURNARE A PRODUSELOR COMANDATE

Conform Ordonantei 130/2000 cu modificarile aduse prin Legea 51/2003, Legea 365/2002, Legea 363/2007 si OUG 174/2008 - privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta, consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 10 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care vor cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.

Conform prevederilor OUG 34/2014, consumatorul are dreptul de a returna orice produs achizitionat, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile calendaristice incepand cu ziua in care intra in posesia fizica a produsului.

Ne rezervam dreptul sa nu acceptam primirea coletelor retur fara notificare prealabila (telefonic sau prin email).

Conform legii, in cazul dreptului de retur, consumatorul este responsabil pentru diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora si diminuarea valorii produselor din actiuni necesare pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate: in ambalajul original, nefolosite, cu toate accesoriile, nefolosite, cu etichetele intacte/ documentele care le-au insotit. Rambursarea contravalorii produselor se va face in cel mult 30 de zile de la retur prin transfer bancar in contul clientului.

Coletele vor fi returnate doar la sediul nostru din Sibiu, str. Prof. Dr. Ioan Moga 2E, ap. 2.

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre client.

Rambursarea integrala a sumei aferente comenzii se va face in contul transmis de catre consumator in termen de 5 zile lucratoare de la primirea produselor si dupa verificarea conditiei acestora.

_____

Daca Luthelo.ro livreaza un produs gresit/ neconform sau daca exista neconformitati intre produsele din comanda si cele din pachet, va rugam sa anuntati telefonic la numarul de contact afisat pe site in maxim 48 de ore de la primirea pachetului. Compania va suporta integral cheltuiala transportului si va remedia eroarea in termen de maxim 10 zile calendaristice.

In cazul in care unul dintre produsele care necesita inlocuire nu se mai afla in stoc/ nu mai exista in oferta magazinului, vom rambursa integral valoarea acestuia catre client fie sub forma de voucher valoric in magazin, fie prin transfer in cont bancar, la latitudinea clientului.


In cazul in care se doreste inlocuirea la cerere a unui produs/ unor produse din pachet, produsele inlocuitoare pot avea pret egal sau mai mare decat cele inlocuite. In acest caz, se va face o recalculare a sumei coletului. Costurile de transport in cazul inlocuirii la cerere a unui produs (si nu din cauze ce tin de noi) vor fi suportate integral de catre client.

Menu