POLITICA MAGAZINULUI
Site-ul www.luthelo.ro, denumit in continuare “magazin” sau “site”, este proprietatea I.I. Kaschovits A. Loredana, inregistrata la Registrul Comertului cu numarul de ordine F32/540/2015, avand codul unic de inregistrare 34517258 si punctul de lucru in Sibiu, str. Prof. Dr. Ioan Moga, Bl2 E, apt 2.
Utilizarea informatiilor de pe acest site si trimiterea comenzilor catre noi reprezinta acordul clientului cu termenii si conditiile prezentate mai jos.
www.luthelo.ro isi rezerva dreptul de a modifica termenii si conditiile in orice moment, fara notificarea prealabila a clientilor.
CONFIDENTIALITATEA DATELOR
Datele personale ale clienților introduse pe site-ul www.luthelo.ro sunt folosite exclusiv pentru:
- Onorarea comenzilor
- Emiterea in SmartBill a facturilot aferente comenzilor si trimiterea acestora in SPV
- Contactarea clientilor in vederea lamuririi diverselor situatii aparute in urma plasarii comenzii/ livrarii si eventuala solicitare de feedback privind livrarea (Exemple de situatii: lipsa datelor complete din contul de client, informarea privind lipsa unui produs de pe stoc, intarzieri la livrare, eventuale probleme cu firmele de curierat in urma carora coletul se intoarce la noi in ciuda dorintei clientului etc.)
- Trimiterea newsletterului ocazional si informatiilor privind oferte, promotii si noutati. Magazinul se angajeaza sa nu le faca publice fara acordul explicit al utilizatorilor si sa nu le furnizeze altor entitati.
INFORMATII CU PRIVIRE LA STOCURI SI PRETURI
Ne straduim sa afisam in magazinul online stocul real al produselor. Produsele disponibile petntru vanzare vor aparea in magazin cu stocul disponibil afisat la vedere.
Produsele cu stoc zero vor fi marcate pe site ca atare si nu vor putea fi comandate.
Pentru produsele de interes cu stoc zero, aveti posibilitatea de a solicita sa fiti notificati prin e-mail atunci cand acestea revin in stoc. Pentru aceasta, intrati pe pagina produsului, introduceti adresa de e-mail in casuta din dreptul mesajului ”Anunta-ma cand e disponibil”, bifati casuta pentru Politica de confidentialitate si trimiteti cererea apasand pe pictograma cu e-mail.
Ne straduim sa updatam constant stocurile pentru a evita situatia in care clientii pot comanda un produs care nu mai este pe stoc. Totusi, in unele situatii exceptionale, stocul se poate modifica chiar si dupa ce clientul a trimis comanda. In cazul in care produsul deja comandat nu este disponibil in magazin desi stocul aparea diferit de zero la momentul comenzii, clientul va fi contactat si informat si va putea alege intre o alta data de livrare sau restituirea contravalorii produsului, daca aceasta a fost deja achitata catre magazin sau scaderea valorii acestuia din cos, daca s-a optat pentru plata ramburs.
Preturile produselor nu includ taxele de transport, care sunt afisate separat si pe care le puteti consulta in rubrica LIVRARE.
www.luthelo.ro isi rezerva dreptul de a modifica preturile produselor si a costurilor de livrare fara notificarea prealabila a utilizatorilor site-ului.
BUTONUL WHATSAPP
Acest buton este disponibil pe site-ul nostru exclusiv pentru a oferi clarificari clientilor in legatura cu:
- Alegerea produselor
- Neclaritati sau probleme intampinate
- Completari la o comanda care urmeaza sa fie plasata sau care a fost deja plasata
Va informam ca nu preluam comenzi prin intermediul WhatsApp. Toate comenzile vor fi plasate de catre clienti direct in magazinul nostru online. Prin plasarea unei comenzi, va asumati automat:
- Acceptarea termenilor si conditiilor
- Politica GDPR
- Transparenta procesului de procesare si expeditie a comenzilor
Ne puteti scrie oricand, insa vom raspunde mesajelor primite pe WhatsApp in intervalul 10:00 - 16:00, de luni pana vineri, in functie de disponibilitate, prioritizand ordinea de intrare a mesajelor.
OFERTE IN MAGAZIN
Magazinul organizeaza destul de frecvent campanii de oferte in functie de stocurile disponibile, perioada anului, sarbatorile nationale etc. Magazinul va anunta ofertele active sau care urmeaza sa fie curand activate catre client pe urmatoarele canale de comunicare:
- Banner in partea superioara a paginii principale a site-ului (Acasa)
- Retelele de socializare: Facebook, Instagram, TikTok
- Newslettere ocazionale
Ofertele vor fi comunicate cu cateva zile in avans sau in ziua respectiva in cazul unor oferte fulger, de cateva ore. Nu vom dezvalui clientilor urmatoarele campanii de reduceri pe care le avem in plan pe viitor, de aceea va rugam sa urmariti postarile de pe retelele de socializare unde acestea vor fi promovate atunci cand le vine randul.
Perioada in care se aplica o anumita oferta este de asemenea comunicata catre client in cadrul postarilor/ bannerelor care vizeaza reducerile si campaniile active de pe site. Daca perioada campaniei a expirat iar clientul nu a plasat comanda (in anumite situatii cu voucherul aferent) in intervalul de timp prevazut, magazinul nu poate fi tras la raspundere pentru lipsa aplicarii ofertei.
Ofertele pot viza, in functie de campanie, o anumita categorie de produse, un singur produs, toate produsele din magazin, un produs in plus la comanda sau transport gratuit la o anumita suma minima etc. Ofertele pot fi valabile o zi, mai multe zile, o ora, mai multe ore, o perioada nedeterminata in functie de limita stocului disponibil etc. Majoriatea ofertelor nu se cumuleaza iar reducerile procentuale nu se aplica produselor care deja au o reducere aplicata. Ofertele care vizeaza o anumita categorie (Ex: Produse marca Luthelo) se vor aplica doar produselor din categoria respectiva si nu si altor produse existente in cos, din alte categorii. In cazuri exceptionale, anumite oferte se pot cumula, de aceea este important sa cititi cu atentie conditiile de aplicare si produsele vizate.
Daca oferta prevede un produs cadou la o comanda de o anumita suma minima, trebuie avut in vedere faptul ca suma minima nu include si costurile transportului. Daca pretul produselor din comanda este mai mic decat suma minima prevazuta, oferta nu se va aplica si clientul nu va beneficia de produsul cadou, chiar daca suma se apropie sensibil de valoarea prevazuta (Exemplu: 99 lei în loc de 100). Daca suma produselor din cos este mai mica decat valoarea minima prevazuta pentru ca la comanda a fost aplicat un voucher procentual de pe retelele de socializare, oferta nu se aplica, chiar daca inainte de aplicarea voucherului suma depasea valoarea minima prevazuta.
Ofertele de tipul - ”La o comanda de minim 100 de lei primesti automat un sapun editie speciala” includ un singur produs adaugat per comanda si nu mai multe raportat la valoarea comenzii. Spre exemplu, la o comanda de 300 de lei nu vom adauga 3 sapunuri editie speciala, ci unul singur.
Reducerile de pret pot sa fie aplicate automat, direct pe produs, sau pot fi activate prin intermediul unui voucher. Daca se activeaza prin intermediul unui voucher, acesta trebuie adaugat in cos de catre client la finalizarea comenzii. In caz contrar, oferta nu se aplica si magazinul nu poate fi facut responsabil pentru neactivarea reducerii de pret.
In cazul in care apar probleme sau erori tehnice la adaugarea voucherului in cos, va rugam sa ne contactati telefonic pentru a rezolva in timp util problema tehnica aparuta si a va asigura de activarea ofertei la comanda dvs.
Chiar daca un banner ramane activ pe site, perioada campaniei e posibil sa se fi incheiat deja iar oferta sa nu mai fie valabila. Din acest motiv va rugam sa consultati cu atentie intervalul de timp in care se aplica.
Ofertele speciale sunt valabile exclusiv pentru comenzile plasate pe site-ul www.luthelo.ro din contul de client aferent. Acestea nu vor fi regasite si la partenerii nostri ori alte terte parti care revand produse marca Luthelo.
ONORAREA COMENZILOR
Clientii persoane fizice pot trimite comenzi catre noi exclusiv online, prin inregistrarea prealabila a unui cont de client, pe site-ul www.luthelo.ro.
Exceptie fac situatiile in care site-ul este in mentenanta de scurta durata sau au aparut anumite erori tehnice care impiedica plasarea comenzii de catre client. In aceste cazuri exceptionale, vom prelua comenzile telefonic sau pe WhatsApp.
Magazinul isi rezerva dreptul de a refuza onorarea comenzilor primite de la clientii care prezinta un comportament sau limbaj neadecvat sau care au refuzat in mod nejustificat o comanda fara a-si asuma returnarea catre companie a taxelor de transport generate.
Doar clientii care se inregistreaza pe site pot plasa comenzi. Fara un cont de client produsele vor putea fi adaugate in cos insa comenzile nu vor putea finalizate.
Dupa ce clientul s-a inregistrat si a plasat comanda, magazinul trimite automat clientilor confirmarea acesteia.
Primirea e-mailului de confirmare nu reprezinta o garantie a faptului ca toate produsele comandate sunt pe stoc, caz in care se vor aplica conditiile de la rubrica anterioara - Informatii cu privire la stocuri si preturi.
Daca nu ati primit un e-mail de confirmare verificati daca s-a finalizat cu succes plasarea comenzii sau a aparut o eroare in timpul procesului. Daca din cauza unor erori tehnice sau de alta natura nu reusiti sa plasati comanda, ne puteti contacta la numarul de telefon afisat pe site (luni-vineri intre orele 10-16) sau direct prin butonul de WhatsApp (oricand, cu mentiunea ca vom raspunde, in ordinea primirii mesajelor, tot in timpul programului, luni-vineri, intre orele 10-16).
Daca aveti o urgenta sau o cerere speciala legata de comanda, facem tot posibilul insa nu va garantam ca o putem onora. Va putem prioritiza comanda in anumite conditii, insa asta nu depinde exclusiv de noi, ci si de terte parti implicate in proces, precum firmele de curierat. In cazul unei urgente va rugam sa lasati mesaj la comanda sau/ si sa ne contactati telefonic in intervalul specificat mai sus.
Din respect pentru munca si timpul fiecaruia, va rugam sa fiti atenti in momentul in care finalizati comanda, pentru a nu mai fi nevoie de modificari.
Comenzile pot fi modificate la cerere, anterior expedierii de la noi, in cazul in care clientul: doreste anularea comenzii, mai doreste unul sau mai multe produse ori inlocuirea unor produse cu altele similare (in limita stocului), doreste sa scoata din comanda unul sau mai multe produse. Unele dintre aceste modificari pot duce la costuri suplimentare, cum ar fi adaugarea de produse sau inlocuirea unui produs mai ieftin cu unul mai scump. In situatia inlocuirii unui produs mai scump cu unul mai ieftin ori inlaturarea unui produs dintr-o comanda deja achitata, magazinul poate returna suma aferenta sub forma de voucher (1-2 zile lucratoare) sau sub forma de transfer al sumei in cont (10-15 zile lucratoare). Daca prin inlaturarea unuia sau mai multor produse dintr-o comanda, valoarea comenzii scade sub 250 de lei, se aplica costurile de transport aferente.
Aceste modificari pot fi efectuate numai pana in momentul in care pachetul ajunge la curier. Din acest moment nu mai putem modifica comanda, insa pentru a afla ce optiuni aveti si ce costuri implica, va rugam consultati rubrica POLITICA RETURNARII PRODUSELOR.
Livrarea si plata comenzilor:
Despre modalitatile de plata si de transport ale comenzilor efectuate pe site-ul www.luthelo.ro puteti citi pe larg in paginile dedicate:
Livrarea la timp si corecta a produselor este conditionata si de corectitudinea datelor furnizate de catre cumparator. In cazul in care numarul de telefon este incorect/ incomplet, vom incerca sa contactam clientul prin intermediul adresei de e-mail cu care a inregistrat comanda. In cazul foarte rar in care si aceasta este introdusa gresit, vom anula comanda si vom astepta sa fim contactati de catre client pentru finalizarea situatiei.
Ca regula generala, livrarile se onoreaza in zilele de luni pana joi, inclusiv. Comenzile plasate pana la ora 12.00 PM vor fi predate curierului in aceeasi zi, in zilele de livrare (luni - joi). Comenzile confirmate dupa 12.00 PM vor fi predate curierului a doua zi (de livrare) dupa plasarea comenzii, respectiv in zilele de luni, pentru comenzile primite in intervalul joi dupa 12:00 PM – duminica.
Chiar daca facem tot posibilul sa expediem rapid comenzile, in anumite zile in care numarul comenzilor creste brusc sau in care apar alte evenimente neprevazute care ar putea perturba activitatea normala a firmei, comenzile pot intarzia, caz in care veti primi un e-mail in care va informam despre acest lucru.
Preluarea pachetelor de la curier reprezinta receptia produselor si atestarea de catre client a faptului ca acestea au ajuns in buna stare. In cazul in care pachetul prezinta urme vizibile de deteriorare (rupt, desfacut, umed sau cu pete de ulei), rugam clientul sa refuze coletul si sa ne anunte sau daca il preia sa ne notifice despre acest lucru pentru a putea rezolva situatia cu firma de curierat si a inlocui produsele/ despagubi valoarea produselor deteriorate.
Din momentul in care pachetul pleaca de la noi, livrarea acestua devine responsabilitatea firmei de curierat. Nu ne asumam eventualele intarzieri ce tin de curieri. Daca pachetul intarzie, va rugam sa luati legatura cu firma de curierat sau curierul aferent, ale caror date le regasiti in e-mailul primit automat la redactarea numarului de AWB si pe care le primeste doar clientul in cauza, nu si noi.
In cazul in care comunicarea cu firma de curierat este deficitara, curierul nu isi indeplineste obligatia de a aduce pachetul clientului , nu a incercat doua livrari catre client in doua zile diferite, trimite pachetul retur chiar daca clientul nu a solicitat asta sau daca firma de curierat nu livreaza deloc/ pierde un pachet, va rugam sa luati legatura cu noi pentru a solutiona problema.
Magazinul poate anula sau livra cu intarziere comenzi daca intervin motive independente de acesta, gen calamitati naturale, epidemii, greve, acte de terorism sau alte evenimente de forta majora. In acest caz, valoarea maxima a despagubirilor platite de magazin se va limita la suma incasata in prealabil de la client.
Magazinul anunta pe bannerul din partea superioara a paginii site-ului luthelo.ro si pe retelele sociale eventualele modificari ale programului de expeditie.
ANULAREA UNEI COMENZI
O comanda poate fi anulata:
- De comun acord inainte de expeditie. In cazul in care comanda a plecat deja de la noi, clientul va plati valoarea transportului tur-retur sau i se va rambursa suma achitata mai putin costurile de transport tur-retur.
- De vanzator, daca cumparatorul a refuzat colete in trecut fara motiv.
- De vanzator, daca acesta i-a cerut in mod explicit cumparatorului sa nu mai plaseze comenzi in magazin pentru ca acestea nu vor fi onorate. Astfel de situatii se intampla in mod exceptional, daca comunicarea a fost dificila si ne rezervam dreptul de a ne selecta clientii.
- Daca a fost solicitata plata prin transfer bancar iar plata nu a fost efectuata in 48 de ore.
- Daca vanzatorul solicita confirmare in plus privind adresa posibil incompleta, numar de contact sau de asigurare ca se accepta politica magazinului si nu primeste raspuns in termen de trei zile.
POLITICA RETURNARII PRODUSELOR
Scopul nostru este sa asiguram satisfactia cumparatorului in procent de 100%. Conform O.G. 130/2000, aveti dreptul de a returna produsele achizitionate online, daca produsul returnat este in ambalajul original si in aceeasi stare in care a fost receptionat.
Nu acceptam returnarea produselor desfacute, care prezinta modificari fizice de orice fel. Returnarea se poate face in termen de 10 zile lucratoare de la primire, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, taxele de transport fiind achitate de client.
Clientului i se va restitui contravaloarea produsului returnat sub forma de voucher valoric in cont (1-2 zile lucratoare dupa primirea returului) sau prin transfer in cont in termen de maxim 20 de zile lucratoare de la data anuntarii in scris a solicitarii de returnare.
E dreptul nostru de asemenea sa refuzam livrarea comenzilor catre clientii care au refuzat fara motiv un colet, daca plata nu se face in avans.
In cazul in care produsul achizitionat nu corespunde specificatiilor de pe site sau prezinta vicii de fabricatie, clientul trebuie sa anunte www.luthelo.ro in scris si il poate returna fara a suporta taxele de expediere. Magazinul se angajeaza sa inlocuiasca produsul respectiv cu unul conform sau sa restituie contravaloarea lui.
Clientii sunt rugati sa fotografieze coletele care le parvin deteriorate si sa intocmeasca impreuna cu curierul un proces verbal in care sa specifice neregulile constatate, inainte de a refuza pachetele respective.
Daca in colet au fost puse in mod eronat si alte produse decat cele comandate de client, acesta este rugat sa informeze www.luthelo.ro si este exonerat de plata contravalorii lor. In cazul in care clientul constata lipsa unor produse din colet sau erori in factura (care se poate consulta si descarca de pe e-mail), acesta trebuie sa le reclame in scris in termen de 48 de ore de la primirea pachetului.
Daca in urma expedierii pachetului clientul doreste sa adauge/ scoata sau inlocuiasca anumite produse, se va recalcula valoarea comenzii impreuna cu taxele de transport aferente. In acest caz, taxa pentru returul unui produs va fi suportata integral de catre client, precum si taxa unei noi expeditii a unui eventual produs inlocuit/ adaugat la comanda. Magazinul va returna sub forma de voucher valoric sau transfer valoarea deja achitata a unui produs returnat de catre client, in cazul in care acesta ajunge la noi in stare conforma (nu prezinta deteriorari, nu a fost desfacut si se afla in ambalajul original).
ALTE MENTIUNI
Termenul de valabilitate si calitatea produselor oferite de www.luthelo.ro depind de modul de pastrare si de utilizare adoptat de client.
Magazinul nu este responsabil pentru deteriorarea si efectele nedorite asupra produselor care au fost pastrate sau utilizate altfel decat in conditiile mentionate pe site sau pe ambalaj.
Informatiile oferite pe acest website sunt corecte si actuale, in limita cunostintelor noastre. Ele sunt furnizate cu buna intentie, dar nu pot fi considerate garantii ale unor rezultate/ efecte (fie ele pozitive sau negative) ale utilizarii produselor.
Desi facem tot posibilul sa le actualizam permanent, pot aparea unele erori pentru care www.luthelo.ro nu poate fi facut responsabil.
Fotografiile de pe site au caracter informativ si pot contine alte produse sau accesorii care nu se vand impreuna cu produsul descris.
Magazinul nu poate fi facut responsabil pentru efectele utilizarii produselor comercializate pe site, inclusiv pentru efectele utilizarii eronate sau in alte scopuri ale acestora. Fiecare utilizator in parte trebuie sa hotarasca daca un produs si modul sau de utilizare i se potriveste sau nu.
In cazul achizitionarii produselor de pe www.luthelo.ro in scopul realizarii unor produse destinate revanzarii, magazinul nu isi asuma niciun fel de raspundere legata de activitatea celui care revinde (efectele produselor obtinute, rezultatele activitatii si nu numai).
Pagubele clientilor rezultate in urma achizitionarii produselor de pe www.luthelo.ro se compenseaza de catre magazin in limita pretului de cumparare a produselor.
Toate promotiile de pe site sunt valabile in limita stocului disponibil.
Nu suntem responsabili pentru situatiile rezultate ca urmare a unor defectiuni ale serverului.
Informatiile publicate pe site nu reprezinta sfat medical si nu constituie un inlocuitor al acestuia. Persoanele cu probleme de sanatate trebuie sa consulte medicul specialist. Unele produse, chiar daca sunt naturale, pot interactiona cu medicamentele luate pe cale orala sau aplicate extern, de aceea trebuie informat medicul cand luati o decizie in ceea ce priveste utilizarea produselor de pe www.luthelo.ro.
Persoanele in varsta, cu piele sensibila sau probleme de sanatate si femeile insarcinate trebuie sa foloseasca cu precautie produse precum uleiuri esentiale, ingredienti activi si alte produse de pe site si sa informeze imediat medicul cu privire la orice efect secundar constatat.
Recomandam efectuarea testelor de alergie inainte de utilizarea oricarui produs comercializat pe www.luthelo.ro
Nu lasati produsele (in special uleiurile esentiale, ingredientii activi) la indemana copiilor.
PRECAUTII IN UTILIZAREA ULEIURILOR ESENTIALE
Uleiurile esentiale sunt foarte puternice si trebuie utilizate cu moderatie si precautie.
Este interzis sa se foloseasca pe mucoase, in ochi sau pe conturul ochilor.
A nu se folosi direct pe piele, a nu se injecta, inhala sau inghiti.
Este de asemenea interzis a se asocia uleiurile esentiale cu medicamente.
Se interzice folosirea de catre femeile insarcinate sau care alapteaza, de catre copiii mai mici de trei ani, bolnavii de epilepsie, persoanele cu probleme grave de sanatate sau cu alergii respiratorii.
Uleiurile esentiale nu se folosesc direct pe piele, nediluate in uleiuri vegetale. Chiar si diluate in uleiuri vegetale, unele dintre ele pot fi iritante pentru pielea sensibila sau pot provoca alergii. Recomandam efectuarea unui test inainte de utilizare pe o suprafata mai intinsa a pielii (folositi produsul ce contine uleiul esential pe o mica portiune si asteptati 24 de ore pentru a putea observa eventualele reactii negative ale pielii).
Este recomandat sa nu va expuneti la soare dupa utilizarea uleiurilor esentiale, respectiv a produselor care le contin, intrucat unele dintre ele sunt fototoxice.
Dozajele si recomandările de pe etichete si de pe site-ul nostru sunt cu titlu informativ si nu se substituie sfatului medicului dumneavoastra.
Nu lasati uleiurile esentiale la indemana copiilor!
Copyright
Site-ul www.luthelo.ro si informatiile continute de acesta sunt proprietatea Intreprindere Individuala Kaschovits A. Loredana.