Livrare prin curier rapid
Aceste comenzi vor fi expediate in zilele de luni, marti si joi si vor ajunge la client in 1-3 zile lucratoare de la data expedierii comenzii.
Ne rezervam dreptul de a alege firma de curierat cu care expediem fiecare comanda in parte.
NU expediem produsele Luthelo.ro catre clienti in lockere.
**Comenzile plasate miercuri vor fi livrate joi, comenzile plasate vineri vor fi livrate luni. In momentul expedierii veti fi anuntat prin intermediul e-mailului detaliile aferente comenzii. Va rugam verificati si folderul Spam dupa ce plasati o comanda, in cazul in care nu primiti nimic din partea noastra in Inbox.
Costuri de livrare:
GRATUIT pentru comenzi mai mari de 249 de lei
21 lei* pentru comenzi sub 249 lei
Pentru comenzile cu livrare prin curier national, puteti opta pentru plata ramburs, credit card sau transfer bancar.
*Pentru plata ramburs, se va percepe o taxa suplimentara de 5 lei/ expeditie, taxa necesara acoperirii taxelor de procesare a rambursului (comisioane si taxe suplimentare de la firmele de curierat).
Daca nu sunteti acasa in ziua cand se face expeditia si nu ridicati coletul in termen de 7 zile din sediul curierului, coletul se va intoarce la noi. Costurile de expeditie si retur vor fi suportate de Luthelo.ro, caz in care ne rezervam dreptul de a refuza comenzile ulterioare sau a solicita plata anticipata + tariful transportului anterior, daca va doriti in continuare colaborarea cu compania.
Livrarea prin curierul local FROGO
Aceasta optiune valabila doar in localitatile Sibiu, Selimbar si Cartierul Arhitectilor (Cisnadie).
Daca ati selectat aceasta optiune si sunteti din afara localitatilor vizate, tipul si costul livrarii vor fi modificate fara o notificare prealabila.
Aceste comenzi vor fi expediate in zilele de luni, marti si joi si vor ajunge la client in aceeasi zi, daca au fost plasate pe site pana la maxim orele 12:00, in zilele specificate. Comenzile pleaca de la sediu in general intre orele 14 si 16 si pot fi livrate clientilor pana spre orele 20:00. Va rugam sa specificati in mesaj la comanda daca aveti preferinte legate de orele de livrare.
**Comenzile plasate miercuri vor fi livrate joi, comenzile plasate vineri vor fi livrate luni. In momentul expedierii veti fi anuntat prin intermediul e-mailului detaliile aferente comenzii. Va rugam verificati si folderul Spam dupa ce plasati o comanda, in cazul in care nu primiti nimic din partea noastra in Inbox.
Costuri de livrare:
GRATUIT - pentru comenzi mai mari de 249 de lei
*14 lei - pentru comenzi sub 249 lei
Pentru comenzile expediate prin FROGO puteti opta pentru plata ramburs, credit card sau transfer bancar.
*Pentru plata ramburs, se va percepe o taxa suplimentara de 5 lei/ expeditie, taxa necesara acoperirii taxelor de procesare a rambursului (comisioane si taxe suplimentare de la firmele de curierat).
Daca nu sunteti acasa in ziua cand se face expeditia, coletul se va intoarce la noi. Costurile de expeditie si retur vor fi suportate de Luthelo.ro, caz in care ne rezervam dreptul de a refuza comenzile ulterioare sau a solicita plata anticipata + tariful transportului anterior, daca va doriti in continuare colaborarea cu compania.
Ridicare personala de la Magazin Gossip Tree
GRATUIT - fara costuri de transport.
Optiune disponibila numai pentru comenzi achitate in avans, prin transfer bancar sau cu cardul in magazinul online.
Saptamanal, comenzile primite pana luni la orele 12:00 vor fi livrate la magazinul Gossip Tree. Ridicarea pachetelor se face incepand cu ziua de MARTI, din magazinul “Gossip Tree” din str. Turnului nr. 2, la ieșirea din Piata Huet spre Pasajul Scarilor, langa restaurantul “Weinkeller”.
In momentul expedierii veti fi anuntat prin intermediul e-mailului detaliile aferente comenzii. Va rugam verificati si folderul Spam dupa ce plasati o comanda, in cazul in care nu primiti nimic din partea noastra in Inbox.
Pentru detalii suplimentare referitoare la locatie va rugam sa sunati la 0745 568 768 – Ionela. Programul magazinului Gossip Tree este 12.00-19.00 (L-S) si poate fi modificat in functie de sezon. Veti primi orarul de functionare in e-mailul referitor la comanda.
Produsele neridicate in termen de 10 zile de la notificare nu pot fi returnate. In acest caz, nu va putem rambursa plata facuta in avans.
Ridicare personala de la farmaca BISFARM - Selimbar
GRATUIT - fara costuri de transport.
Optiune disponibila numai pentru comenzi achitate in avans, prin transfer bancar sau cu cardul in magazinul online.
Saptamanal, comenzile primite pana luni la orele 12:00 vor fi pregatite si trimise catre farmacia BISFARM. Ridicarea pachetelor se face incepand cu ziua de MARTI, din farmacia BISFARM din str. Doamna Stanca nr. 53, sc. B, ap. 2 (vis-a-vis Dedeman).
In momentul expedierii veti fi anuntat prin intermediul e-mailului detaliile aferente comenzii. Va rugam verificati si folderul Spam dupa ce plasati o comanda, in cazul in care nu primiti nimic din partea noastra in Inbox.
Pentru detalii suplimentare referitoare la locatie va rugam sa sunati la 0369 402 228. Programul farmaciei BISFARM este 08:00-19:00 (L-D) si poate fi modificat in functie de factori independenti de noi. Veti primi orarul de functionare declarat de magazin in e-mailul referitor la comanda.
Produsele neridicate in termen de 10 zile de la notificare nu pot fi returnate. In acest caz, nu va putem rambursa plata facuta in avans.
Livrarea in afara tarii
Toate preturile mentionate mai sus sunt valabil exclusiv pe teritoriul Romaniei. Pentru comenzile in strainatate, clientul isi asuma costul livrarii, din care compania va scadea, in cazul in care comanda este mai mare de 249 de lei, cei 21 de lei asigurati in politica de livrare.
Pentru livrarea in afara Romaniei, pretul transportului si al coletului se achita in avans. Tariful de transport se calculeaza in functie de tara in care expediem si curierul cu care trimitem, la cursul euro de la banca ING din ziua facturarii. Curierul poate fi ales si de catre client (preferabil).
Pentru plata comenzilor, la solicitarea clientului putem pune la dispozitie si un cont in euro. Va rugam sa ne contactati telefonic sau pe e-mail pentru stabilirea detaliilor si a costurilor de livrare.
In cazul comenzilor in afara tarii, nu putem estima timpii de expeditie si livrare.
Alte mentiuni legate de livrare
Chiar daca in cea mai mare parte a timpului prioritizam livrarile la timp si incadrarea in timpii mentionati pe site, exista cazuri in care expeditiile pot suferi anumite intarzieri.
Motive pentru care expedierea comenzilor poate fi decalata de la timpii aproximativi mentionati pe site:
- Motive independente de companie sau de firma de curierat, cum ar fi volum foarte mare de expeditii, intarzieri in livrarea comenzilor catre noi de catre furnizori, conditiile meteo/ incidente pe traseu ce ar face imposibila livrarea la termen
- Motive care tin de firma de curierat (deteriorarea pachetelor, alte probleme ce tin de compania de curierat), caz in care va rugam sa ne anuntati (preferabil telefonic) daca observati o intarziere a comenzii
- Motive care tin de companie:
Perioade cand magazinul este inchis, care sunt anuntate pe site si prin intermediul platformelor de socializare
Concedii ale angajatilor (cand lucram la capacitate redusa)
Perioadele aglomerate din preajma Sarbatorilor, zilele cu promotii in magazin sau situatii particulare (anumite decalari de stocuri). Expedierea comenzilor catre clienti poate sa sufere unele intarzieri, caz in care veti fi notificat telefonic sau prin e-mail. In aceste cazuri, termenul de livrare poate fi modificat, fara a depasi 10 zile lucratoare, calculat de la data preluarii comenzii dumneavoastra.
Intelegem ca aceste situatii pot provoca neplaceri si va garantam faptul ca facem tot posbilul pentru a le solutiona cat mai rapid. Multumim pentru intelegere!